Freitag, 30. Januar 2009

Have to stop...

... my compulsive buying of wooooooool. ;) Oh my god, there is so much wonderful wool outside that I can't resist. This balls I received yesterday - and also this great book about knitting socks. I just had a quick look inside yesterday, but it's wonderful. Really good step-by-step descriptions, a lot of helpful pics... absolutely fantastic! And the other 2 balls I got also, because there went something wrong with an order. Now I should have enough for the next time... I hope... but I'm afraid, that... (I don't want to think about that yet.) *lol* Ich muss meinen Wollkaufrausch stoppen. ;) Oh mein Gott, es gibt so viel wunderschöne Wolle da draussen, der ich nicht widerstehen kann. Diese Knäuel habe ich gestern bekommen - und auch dieses großartige Büch über das Sockenstricken. Ich hab nur kurz reingeschaut gestern, aber es ist Klasse. Wirklich gute Schritt-für-Schritt-Erläuterungen, eine Menge hilfreicher Bilder... wirklich fantastisch! Und die anderen beiden Knäuel hab ich nun auch erhalten, da war was mit einer Bestellung falsch gelaufen. Ich sollte jetzt eigentlich für die nächste Zeit genug haben... hoffe ich... aber ich befürchte, dass... (Ich möchte jetzt gar nicht darüber nachdenken.) *lach*

Keine Kommentare:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...