Donnerstag, 7. August 2008

Shabby Gothic arch

For a swap in one of my groups I made this Gotic arch and tried to do it a bit "shabby", because the recipient Ariane loves this style. For the background I used my first 2 Walnut inks "rose" and "tea stain", also 2 Acrylic Paint Dabbers and the stamps are by Green Pepper Press, Hero Arts and ??? - unfortunately I don't know, from which company this beautiful little swirl is, that I love so much. Für einen Tausch in einer meiner Gruppe habe ich diesen Gotikbogen gemacht und hab versucht, ihn ein bisschen "schäbig" aussehen zu lassen, weil die Empfängerin Ariane diesen Stil liebt. Für den Hintergrund habe ich meine ersten beiden Walnuss-Tinten "rose" und "tea stain" verwendet, dazu 2 Acrylic Paint Dabbers und die Stempel sind von Green Pepper Press, Hero Arts und ??? - leider weiss ich nicht, von welcher Firma dieser hübsche kleine Kringel ist, den ich so sehr liebe.

Keine Kommentare:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...